
The Wine Group
Американська виноробна компанія The Wine Group виникла у 1970-тих роках в Каліфорнії як частина корпорації Coca-Cola Bottling of New York. Це був період розквіту винного бізнесу в США, тому виробник розвивав винні бренди Franzia, Mogen David, Tribuno і випустив фірмову революційну упаковку Franzia Wine Tap.
Після 1981 року The Wine Group (TWG) стала приватною компанією, яка інвестувала в акції Corbett Canyon та почала випускати винні напої MD 20/20 із соковитих фруктів. Незабаром американський бренд вже став четвертим за потужністю в Каліфорнії, а у 1993 року — третім. Такий успіх можна пояснити розширенням винного виробництва, асортименту і грандіозним успіхом бренду Franzia, як №1 у США.
На початку 2000-х компанія запустила нові торгові марки — Cupcake, Chloe, Flipflop та Love Noir, які майже одразу здобули популярність серед споживачів. Загалом з 2010 року і до сьогодні вина TWG отримали більше ніж 4000 міжнародних нагород. Виробник і далі запускає нові лінійки та планує стати найуспішнішим брендом у галузі виноробства. Найбільшими цінностями компанії є ідеальна якість продукції, турбота про своїх клієнтів та регулярні інновації виробництва.
The Wine Group володіє численними підприємствами по всій Каліфорнії і Вестфілді (Нью-Йорк). Також велике підприємство знаходиться в Локстоні, одному з провідних виноробних регіонів Австралії. А виноградники компанії розташовані майже на всіх контитентах світу — Аргентина, Австралія, Каліфорнія, Чилі, Франція, Німеччина, Італія, Нова Зеландія та Південна Африка.
Після 1981 року The Wine Group (TWG) стала приватною компанією, яка інвестувала в акції Corbett Canyon та почала випускати винні напої MD 20/20 із соковитих фруктів. Незабаром американський бренд вже став четвертим за потужністю в Каліфорнії, а у 1993 року — третім. Такий успіх можна пояснити розширенням винного виробництва, асортименту і грандіозним успіхом бренду Franzia, як №1 у США.
На початку 2000-х компанія запустила нові торгові марки — Cupcake, Chloe, Flipflop та Love Noir, які майже одразу здобули популярність серед споживачів. Загалом з 2010 року і до сьогодні вина TWG отримали більше ніж 4000 міжнародних нагород. Виробник і далі запускає нові лінійки та планує стати найуспішнішим брендом у галузі виноробства. Найбільшими цінностями компанії є ідеальна якість продукції, турбота про своїх клієнтів та регулярні інновації виробництва.
The Wine Group володіє численними підприємствами по всій Каліфорнії і Вестфілді (Нью-Йорк). Також велике підприємство знаходиться в Локстоні, одному з провідних виноробних регіонів Австралії. А виноградники компанії розташовані майже на всіх контитентах світу — Аргентина, Австралія, Каліфорнія, Чилі, Франція, Німеччина, Італія, Нова Зеландія та Південна Африка.