okwine logo
logo-House of Angostura

House of Angostura

Компанія House of Angostura є одним з провідних карибських виробників рому з чудовою колекцією брендів, а також лідером на світовому ринку в секторі гірких настоянок. Вперше пляшечки з ароматними бітерами представили світу в 1824 році, і відтоді їх рецептура залишається незмінною. Бітер Ангостура винайшов німецький лікар Йоганн Готліб Бенджамін Зігерт як лікарський засіб для поліпшення апетиту, травлення та загального самопочуття солдатів венесуельської армії. Після чотирьох років проб і помилок, збору й аналізу величезної кількості тропічних трав і рослин, він, нарешті, отримав унікальне поєднання трав, яке назвав «Amargo Aromatico», або ароматна гірка настоянка.


Бітер «Amargo Aromatico» став настільки популярним, що це підштовхнуло доктора Зігерта приступити до його масового виробництва, а вже у 1830 році напій вперше експортували в Англію, Німеччину та Іспанію. У 1875 році сімейна справа з виробництва гіркої настоянки перейшла до рук синів доктора Зігерта і переїхала на острів Тринідад. Тут, на невеликій винокурні в Порт-оф-Спейн, Зігерт провів перші спроби купажування рому та налагодив його виробництво в 1936 році. Саме тоді до компанії приєднався кваліфікований хімік Роберт Зігерт, технолог із цукру Альберт Клайд Гомес і промисловий хімік Томас Готліф.


До 1949 року компанія Trinidad Distillers Limited почала позиціонувати себе як лідер із виробництва чудового карибського рому. Сьогодні в компанії House of Angostura проведена масова маркетингова реконструкція, розроблена нова упаковка і стратегія на преміалізацію продукції, що призвело до ефективного підвищення продажів. Компанія зайняла свою нішу на міжнародному ринку рому, а продукція завойовує величезну кількість нагород щороку. Ароматні бітери Angostura як і раніше зберігають світове лідерство та продажі у понад 165 країнах світу. 


Сайт виробника:

www.angostura.com