
Vecchia Romagna
Історія бренду Vecchia Romagna , одного з найпопулярніших в Італії, почалася в 1820 році, коли француз за походженням, Жан Бутон переїхав з рідної Шаранти до Італії, і в регіоні Емілія-Романья відкрив свою гуральню. Сім'я Бутон здавна займалася виноробством та виробництвом коньяку, тому, з метою розширення компанії, Бутон приїхав до Італії, де й помітив явну схожість у характеристиках теруару коньячного регіону Шаранта й Емілії-Романьї. Основним продуктом компанії став бренді, крім нього, компанія випускала й інші алкогольні напої, зокрема лікери.
До 1900 року продукцію винокурні Бутона було відзначено кількома престижними нагородами, зокрема золотою медаллю на Всесвітній виставці у Парижі, що дало поштовх активному розвитку експортної торгівлі. У 1939 році винокурня почала називатися Векк'я Романья, і з того ж часу знаменитий бренді став розливатися в унікальну фірмову тригранну пляшку, яка досі залишається особливою рисою бренді Vecchia Romagna.
У 1970-х роках зростаюча популярність напою вимагала розширення виробництва, було збудовано новий величезний завод, який називали «місто бренді», загальною площею близько 180 тис. кв. метрів для виробництва та витримки бренді Vecchia Romagna. На той момент це було найбільше виробництво в італійській алкогольній індустрії. Увійшовши в 1999 році до складу великої компанії Gruppo Montenegro, Vecchia Romagna не тільки закріпила свої позиції на місцевому ринку, а й стала однією з марок італійського бренді, що продаються у світі.
Сайт виробника:
www.vecchiaromagna.it
До 1900 року продукцію винокурні Бутона було відзначено кількома престижними нагородами, зокрема золотою медаллю на Всесвітній виставці у Парижі, що дало поштовх активному розвитку експортної торгівлі. У 1939 році винокурня почала називатися Векк'я Романья, і з того ж часу знаменитий бренді став розливатися в унікальну фірмову тригранну пляшку, яка досі залишається особливою рисою бренді Vecchia Romagna.
У 1970-х роках зростаюча популярність напою вимагала розширення виробництва, було збудовано новий величезний завод, який називали «місто бренді», загальною площею близько 180 тис. кв. метрів для виробництва та витримки бренді Vecchia Romagna. На той момент це було найбільше виробництво в італійській алкогольній індустрії. Увійшовши в 1999 році до складу великої компанії Gruppo Montenegro, Vecchia Romagna не тільки закріпила свої позиції на місцевому ринку, а й стала однією з марок італійського бренді, що продаються у світі.
Сайт виробника:
www.vecchiaromagna.it