
Hennessy & Co
Hennessy – це легенда, першовідкривач у світі коньяку, новатор та еталон. Цей список можна продовжувати нескінченно, тому що рівних йому немає. Саме Hennessy належить ідея позначення віку коньяку зірками, а також позначення категорії XO. Він володіє найбільшими запасами спиртів, які роблять можливості дистилерії практично безмежними.
Виробництво Hennessy було засновано ірландцем Річардом Хеннессі у 1765 році, коли він відставним капітаном відвідав Францію, а саме відоме місто Коньяк. Захопившись місцевим напоєм, Річард вирішив налагодити випуск власного коньяку. Того ж року Хеннессі облаштувався в регіоні й зареєстрував свою марку, а вже за кілька років пожинав плоди своєї праці: коньяк Hennessy отримав широку популярність далеко за межами регіону і навіть країни.
Хеннессі мав вкрай гострий розум і був дуже розважливим: популяризацію коньяку розпочали з Лондону, оскільки саме в столиці Британії зароджувалася мода. Північну Америку завоювати було і того легше: отримати незалежність від Англії американцям допомогли французи, тому Америка вважала своїм обов'язком скуповувати їх товари. Рівно через 45 років з моменту створення компанії частка Hennessy становила майже половину всього експортованого коньяку Франції. Після смерті Річарда в 1800 році біля керма компанії опинився його син Жан, який розвивав і зміцнював позиції справи батька. Клієнтами Хеннессі були найбільш знатні сім'ї, королі та імператори, а географія продажів розширилася до Азії та Австралії.
У 1987 компанії Hennessy та Moet & Chandon об’єдналися та увійшли до складу корпорації Moet-Hennessy Louis Vuitton, що спеціалізується на предметах розкоші. Так Hennessy, випускаючи преміальний напій, залишається незмінним лідером ринку, займаючи третину від усього обсягу реалізованого коньяку та випереджаючи свого найближчого конкурента як мінімум у два рази.
Сайт виробника:
www.hennessy.com
Виробництво Hennessy було засновано ірландцем Річардом Хеннессі у 1765 році, коли він відставним капітаном відвідав Францію, а саме відоме місто Коньяк. Захопившись місцевим напоєм, Річард вирішив налагодити випуск власного коньяку. Того ж року Хеннессі облаштувався в регіоні й зареєстрував свою марку, а вже за кілька років пожинав плоди своєї праці: коньяк Hennessy отримав широку популярність далеко за межами регіону і навіть країни.
Хеннессі мав вкрай гострий розум і був дуже розважливим: популяризацію коньяку розпочали з Лондону, оскільки саме в столиці Британії зароджувалася мода. Північну Америку завоювати було і того легше: отримати незалежність від Англії американцям допомогли французи, тому Америка вважала своїм обов'язком скуповувати їх товари. Рівно через 45 років з моменту створення компанії частка Hennessy становила майже половину всього експортованого коньяку Франції. Після смерті Річарда в 1800 році біля керма компанії опинився його син Жан, який розвивав і зміцнював позиції справи батька. Клієнтами Хеннессі були найбільш знатні сім'ї, королі та імператори, а географія продажів розширилася до Азії та Австралії.
У 1987 компанії Hennessy та Moet & Chandon об’єдналися та увійшли до складу корпорації Moet-Hennessy Louis Vuitton, що спеціалізується на предметах розкоші. Так Hennessy, випускаючи преміальний напій, залишається незмінним лідером ринку, займаючи третину від усього обсягу реалізованого коньяку та випереджаючи свого найближчого конкурента як мінімум у два рази.
Сайт виробника:
www.hennessy.com