
Gerard Bertrand
Gerard Bertrand – знаменитий виноробний бренд, заснований у 1992 році у французькому місті Лангедок-Руссільон. Борозни правління сімейною компанією переходили з покоління в покоління: на цей час біля керма бізнесу стоїть дочка творця Емма. Фамільні рецептури, постійні експерименти та любов до виноробства вивели бренд на світову арену. Сьогодні Gerard Bertrand є символом регіону, в якому розташоване підприємство.
Жерар Бертран, засновник компанії і майстер-винороб, придбав 14 господарств у регіоні Лангедок-Руссійон. На плідних ґрунтах в м'якому кліматі вдається вирощувати лози різноманітних сортів. За всіма етапами, починаючи вирощуванням винограду і закінчуючи бутилюванням і маркетингом, ретельно стежать професіонали компанії. Чітке бачення традицій регіону, а також тяга до інновацій дозволили Бертрану створити успішну імперію. Вина Gerard Bertrand високо оцінені відомими критиками і виданнями, серед яких зокрема Дженсіс Робінсон, Беттані Дессев і Decanter.
Жерар бере активну участь в житті бізнесу. Він вносить лепту в розвиток терруарів, де виробляються червоні, рожеві, білі і сортові вина. Асортимент Gerard Bertrand сформований таким чином, щоб кожен зміг знайти для себе напій до смаку. Будучи представником The Mediterranean Art de Vivre, Бертран популяризує культурну, а також гастрономічну спадщину Південної Франції внаслідок заходів Chateau l'Hospitalet.
Основоположними цінностями виноробні є автентичність, майстерність, веселощі та новаторство. Жерар стверджує, що мета бренду полягає у збереженні навколишнього середовища, підтримці екосистем, взаємозв'язках з новим поколінням і відновленні гармонії. Нині бренд Gerard Bertrand експортується по всьому світу, у команду залучені знавці своєї справи з 175 країн. Річний обіг компанії становить € 160 330.
Сайт виробника:
www.gerard-bertrand.com