okwine logo
logo-Cutty Sark

Cutty Sark

Віскі Cutty Sark скоро відсвяткує своє перше сторіччя, вперше абсолютно новий на той час м'який і легкий скотч (що, власне, і відрізняло його від жорстких і міцних напоїв того часу) був представлений в 1923 році компанією Berry Bros. Rudd і планувався виключно на експорт. Френсісом Беррі і Х'ю Руддом, власниками процвітаючої компанії, яка торгувала вином, було вирішено створити абсолютно новий шотландський купажований віскі, який би можна було пити у чистому вигляді, оскільки різкий віскі, що продавався на ринку, навряд чи можна було вживати, насолоджуючись його ароматом. Ідея назви і логотипу Катті Сарк належить шотландському художнику Джеймсу Макбілу, запеклому мореплавцю і фанату морської тематики, який запропонував назвати віскі на честь знаменитого швидкохідного шотландського кліпера, який увійшов в історію як найшвидше вітрильне судно Cutty Sark.Корабель Катті Сарк перевозив чай з Індії в Англію, швидкість в цій справі відігравала велику роль, оскільки для збереження максимального смаку та аромату чаю просто необхідне була швидке транспортування. Незабаром пароплави потіснили вітрильники, вони хоч і з меншою швидкістю, зате гарантовано, доставляли вантажі в строк, що не залежало від природних умов, тому Катті Сарк спочатку використовували як вантажне судно, потім перевели в ранг навчальних кораблів, а потім і зовсім зробили з нього музейний експонат. Але повернемося до Каті Сарк: пізнавана жовта етикетка з'явилася зовсім випадково в результаті друкарської помилки, коли під час друку спочатку задуманого бежевого фону переборщили з фарбою і отримали яскраво-жовті листи. Було вирішено не переробляти етикетку, яскравий колір сподобався як виробникам, так і художнику, крім того, він свого роду символізував новаторський напрямок віскі Cutty Sark і відрізняв його від застарілих блендів.Сьогодні найбільшим ринком збуту Катті Сарк є Сполучені Штати, саме там цей шотландський бленд входить до числа найбільш продаваних віскі в країні, причому популярність ця залишається непохитною з часів сухого закону, коли відомий контрабандист капітан Білл Маккой перевозив величезні партії Катті Сарк в США. Ім'я Білла асоціювалося в американців з алкоголем виняткової якості, тому що Маккой безмірно дорожив своїм ім'ям і привозив тільки найкращі алкогольні зразки. Після скасування заборони на алкоголь в США Cutty Sark не втратив своїх позицій і міцно зберіг за собою статус улюбленого американцями напою. Сорок країн мають можливість насолоджуватися цим купажованим віскі, що зберіг незмінну легкість і цитрусово-ванільний букет.З 2010 року бренд був викуплений компанією Edrington Group – провідним шотландським виробником віскі. Творцями Edrington є сім'я Робертсон, яка в середині дев'ятнадцятого століття заснувала в Глазго компанію. Робертсон були співвласниками винокурні «Хайленд», а з 99-го року компанією Edrington Group були викуплені всі права на виробництво таких найвідоміших брендів віскі як «Макаллан», «Феймос Граус», «Хайленд Парк» і «Катті Сарк». Бренд «Катті Сарк» був придбаний у 2010 році у компанії Berry Bros Rudd. У наш час ці марки користуються неймовірною популярністю і мають своїх поціновувачів по всьому світу. Секрет успіху Edrington в сильній команді, відданій якості, незалежності та інноваціях. Компанія Edrington – сильна міжнародна компанія з широким асортиментом висококласного алкоголю.Сайт виробника:www.cutty-sark.com