Ваше місто - ?

Виберіть місто:

Вінниця
Доставка і самовивіз
Дніпро
Доставка і самовивіз
Житомир
Доставка і самовивіз
Івано-Франківськ
Доставка і самовивіз
Київ
Доставка і самовивіз
Кропивницький
Доставка і самовивіз
Увесь список

044 222 777 0

Контакти

+38 044 222 777 0+38 080 033 060 0
Безкоштовно по Україні
zakaz@okwine.ua
Для замовлень і пропозицій

Графік роботи call-центру:

Будні:з 9:00 до 19:00
Вихідні:з 10:00 до 18:00
ua
ru
okwine logo

Виберіть місто:

Вінниця
Доставка і самовивіз
Дніпро
Доставка і самовивіз
Житомир
Доставка і самовивіз
Івано-Франківськ
Доставка і самовивіз
Київ
Доставка і самовивіз
Кропивницький
Доставка і самовивіз
Увесь список
Каталог товарів

044 222 777 0

Контакти

+38 044 222 777 0+38 080 033 060 0
Безкоштовно по Україні
zakaz@okwine.ua
Для замовлень і пропозицій

Графік роботи call-центру:

Будні:з 9:00 до 19:00
Вихідні:з 10:00 до 18:00
ua
ru
okwine logo
Вхід
Реєстрація
Патриція Сільва в Україні: ексклюзивна дегустація португальських вин в OKWINE School

Ми з нетерпінням чекали на цю подію — івент, який запланували для повного занурення у винний світ Португалії. Аудиторію школи заповнили учасники дегустації, які чекали зустрічі з особливою гостею — Патриція Сільва, бренд-менеджер компанії Adega Ponte da Barca, яка приїхала поспілкуватися наживо, а також представити новинки асортименту, які ще ніхто не куштував в Україні.

Винний кооператив Adega Ponte da Barca входить в область найменування Vinho Verde DOC, об’єднавши територію 849 га виноградників в оточенні двох річок Lima та Vez, а також два райони Понте-да-Барка та Аркуш-ді-Валдевеш. Підприємство нараховує майже 1100 партнерських виноградарів та 46 осіб штату, які працюють над впізнанням бренду на міжнародному рівні. Для цього за останні кілька років встановили передові технології на заводі.

Ці оновлення допомагають краще висловити самобутній характер виноградних сортів, експериментувати та передавати автентичність португальського виноробства. Показують прагнення компанії працювати на випередження ринкових тенденцій, постійно покращувати якість продукту та інноваційний профіль вин, поєднуючи сучасні та традиційні методи. Водночас бренд наслідує «автохтонний» стиль виробництва — це коли колекція на 99 % складається з вин, створених з місцевих сортів. Докладніше про виноград та вина асортименту ми писали в попередній статті «Зелені вина Португалії». Прочитавши смакові характеристики, вам точно захочеться келишок охолодженого Vinho Verde.

Щоб класні «зелені вина», фото яких ви збережете в папочці «Медіа», у вас асоціювалися з ім’ям Adega Ponte da Barca, Патриція приїхала в Україну. Ще більше розповісти про історію, філософію та «кріспі» свіжість Vinho Verde та афішувати зразкові вина, які незамінні влітку. Тому акцент на дегустації та тет-а-тет з Патрицією, яка погодилася поспілкуватися за лаштунками.

adpd_divider1
OKWINE: Яким був 2020 рік для Adega Ponte da Barca — що змінилося на виробництві, на виноградниках, яка якість врожаю?

Патриція Сільва (далі — П.С.): «У вихорі всього, що відбувається, ми не пішли в мінус. Навпаки, ми збільшили обсяги продаж на 20 %! Я, Жозе і наш директор з маркетингу Бруно часто подорожуємо в рамках промо. З початком пандемії та закриття кордонів ми переживали, як і багато виноробів, яким чином будемо відправляти зразки або, як зберігати всіх клієнтів. Але в цей період, навіть, нові знаходилися самі. Також ми знайшли спосіб передачі вин і перейшли на онлайн-переговори. Коли у світі розпочалася хвиля скорочень, наприкінці 2020 року наш штат розширився на три нових співробітники, нас тепер 46 осіб. Вінтаж 2020 відмінний, в понятті кількості і якості, що навіть трохи шокувало всіх — ми зіткнулись з відсутністю простору, а саме складського приміщення для такого обсягу винограду. Але в кооперативі згуртовані відносини, тому нас підтримали партнери».

OKWINE: Як ви ставитеся до світової тенденції споживання легких вин, а також переходу багатьох на органічне виноробство з біодинамічним настроєм? Чи використовуєте аналогові практики на підприємстві або в регіоні Vinho Verde?

П.С.: «Дійсно, зараз цей тренд простежується і в Португалії. 10 років тому ми почали поступово вводити біодинаміку: зменшили використання обов’язкових ліків на виноградниках та повністю відмовилися від продуктів тваринного походження. Також ми радили кооперативам вести таку практику на господарствах. Але річ у тім, що наш уряд прийняв перелік законів, які зобов’язують використання певних ліків в разі захворювань лози. Але в майбутньому ми прагнемо вивести виноградники на рівень органічної сертифікації».

OKWINE: Українські споживачі люблять освіжаючі та мінеральні вина, порекомендуйте ваш ТОП вин для спекотної погоди?

П.С.: «Точно Grande Escolha. Свіже та легке, водночас має тіло. Як аперитив — чарівний на пікніку, поблизу моря або в іншому місці на сонечку. Думаю, ще розе Estreia Vinho Verde та As Cores de Vinho Verde з Loureiro, де відсоток алкоголю нижче, ніж в Grande Escolha. Особливо підійде тим, хто тільки почав пити вино або перейшов з пива чи б/а напоїв».

OKWINE: Жива ігристість в винах Vinho Verde — відмінна риса «зелених вин». А нішу ігристості зараз окуповують просекко, кава та інші «бульбашки». До якої категорії ви відносите

П.С.: «Vinho Verde відносимо до тихих вин, і ця невелика газованість, на відміну від всіх прикладів, з’являється природним шляхом. Завдяки землі та близькості до океану ми володіємо різноманітними мікрокліматичними зонами — цим наша невелика країна відрізняється від конкурентів».

OKWINE: Розкажіть про нову лінійку білих та рожевих вин в банках. Наскільки формат банки популярний в Португалії серед клієнтів та за кордоном? Адже запуск означає, що був попит, вірно? Які відгуки про новинку?

П.С.: «80’S — назва нового випуску. Виглядає соковито та яскраво, як в лихі 80-ті, коли люди по-справжньому відчули драйв та безтурботність. Все почалося з дзвінка клієнта з Бразилії, і, так би мовити, на ньому і закінчилося терпіння мого боса, який вже отримував дзвінки з проханням вин в банках. Він сказав: «Зробімо це!». На цьому почалася робота тривалістю в рік — тестували банки, щоб не впливали на смак та не змінювали вино з часом. Ми довго шукали ту саму банку. І так наш перший запуск отримав чудові відгуки, особливо в соціальних мережах. Ми вже отримуємо замовлення наперед, тому що все розпродали. Так, ми почали із-за попиту, але його отримують і інші виробники Португалії. Ця тема зараз популярна в прибережних регіонах, де мілленіали 18–25 років відпочивають на пляжах і тільки переходять з пива на вино. У лінійці 80'S всього 9.5 % алкоголю, вина напівсолодкі, свіжі та питкі — perfect match!».

OKWINE: Ваші чотири вина 2019 року (500 Sauvignon та Loureiro-Аlvarinho, Loureiro Reserva De Sócios та Grande Escolha) були нагороджені 9 медалями та крутими оцінками від видань, серед яких Reserva De Sócios дістало 92 бали від Wine Enthusiast. Чи направляли ви вина та, кому у 2020 році? А також, коментарі яких критиків ви б хотіли отримати?

П.С.: «Ні, ми нічого не відправили міжнародним виданням. Також виникли складнощі з передачею в Америку. Але вино Grande Escolha здобуло золоту медаль на виставці Prodexpo 2020 року, а вино Loureiro-Аlvarinho Premium отримало срібну медаль на конкурсі IWC, а також «золото» на Berliner Wine Trophy 2020. Для нас важлива думка Роберта Паркера та Марка Сквайрса, у виданні Wine Advocate він відповідає за коментування вин Португалії. Адже з їх думку поважає винний світ, і якщо вони оцінять наші вина гідно, про нас заговорять ще голосніше».

adpd_divider2

Публіці представили вісім вин, серед яких дві новинки, привезених до України вперше — бленд Loureiro-Аlvarinho (50/50 %) та червоне вино з 100 % Vinão (Він’яо). До речі, фоловерів вин Adega Ponte da Barca прозвали останнє вино «Португальським Божолє» та порівнювали не раз з французьким сортом Gamay. І якщо шість вин з дегустації Adega Ponte da Barca стоять на полицях OKWINE, то тільки з приїздом Патриції ми дізналися історію цих лейблів. Наприклад, етикетка Grande Escolha створена за мотивами традиційних ажурних серветок, які раніше прикрашали комоди та столи. Ви могли їх бачити у своїх бабусь, на телевізорі або на полицях сервантів, їх також в’язали гачком.

Вино з Альбаріньйо Papa-Leguas вперше створили за допомогою експерименту з тривалим батонажем у 2015 році, щоб забезпечити хороший потенціал для витримки. А логотип Sauvignon Blanc 500 розповідає історію кохання Магелана, вихідця з Португалії та Мони Лізи на всі 180 градусів. Оскільки можна повернути пляшку і з двох сторін спостерігати за розвитком подій: як головний герой дарує квіти героїні, а вона настільки натхненна подарунком, що вискакує з портретної рами. Новинку з Vinão помітно здалеку завдяки яскравому гранатовому кольору — вино створюють за технологією короткої карбонової мацерації, використовуючи ферментацію на осаді упродовж місяця.

Найприємніша частина зустрічі — обговорення вражень. Наші сомельє підкреслили освіжаючий смак, легкість, питкість та гастрономічність вин; що деякі, наче, огортають гортань своєю маслянистістю, яка не переходить у тости або хлібні крихти. А деякі напівсухі настільки збалансовані хорошим рівнем кислотності, що гармонізують солодкість в смаку, від чого вино, здається, приємним off dry.

Після завершення дегустації, Патриція погодилася з загальною думкою та наголосила, що їх невелика, але ефективна команда здібна, працьовита та горить своєю справою. Не всі вистояли в умовах виходу з комфорту, але виноробня Adega Ponte da Barca ще й процвітала!

Опинившись навпроти пляшок бренду на полицях OKWINE, не забудьте, що за кожним зразком стоять працьовиті люди. Люди, які вірять в те, що створюють. Люди, які здібні за будь-яких умов робити свою роботу якісно. При цьому за демократичну ціну та на стилі.