
Remy Martin
Коньячний дім Remy Martin заснував в 1724 році потомствений винороб Ремі Мартан. Не тільки навички та досвід, отримані від батька, а й тонке підприємницьке чуття дозволили Ремі створити процвітаюче підприємство. Наприклад, бізнесмен не продавав спирти в роки гарного врожаю, а займався їх реалізацією лише в неврожайні періоди, коли ціна на них злітала вгору. Отриманий прибуток Мартіна майже в повному обсязі йшла на придбання нових земель, що згодом дозволило Ремі стати значимою і впливовою фігурою.
Після смерті засновника справа перейшла до рук його сина, який, зробивши до того ж блискучу політичну кар'єру, успішно продовжив вести бізнес батька. Онуку і правнуку творця, які управляли Будинком Remy Martin після, належить ідея створення товарного знаку та бутилювання коньяку в фірмових флягах.Після епідемії філоксери і знищення нею виноградників компанія була продана Андре Рено – молодому юристу, якому все-таки вдалося відродити підприємство.
Справжній успіх коньяку Ремі Мартін приніс зять Рено – Андре Еріара Дюбуа: він наполіг на використанні винограду виключно з Гран і Пті Шампань. Це рішення дозволило вже через два роки продати понад шістдесят тисяч ящиків напою. Зараз Remy Martin має в своєму розпорядженні чотири винокурні, великий бондарний цех, володіє 150 га землі та реалізує на рік близько 25 мільйонів пляшок коньяку.
Сайт виробника:
www.remymartin.com