Дмитрук
«Дмитрук» – український виробник м'ясо-ковбасних виробів, які продаються не тільки по всій Україні, а й за її межами. Компанія була заснована у 2007 році: вона стрімко налагоджувала співпрацю з дистриб'юторами по всій Україні, вкладала гроші в будівництво інноваційного заводу і заручатися партнерською підтримкою. Вектор роботи бренда змінився в 2017 році: «Дмитрук» зосередився на виробництві продукції для людей, готових до змін.
Філософія компанії полягає в тому, щоб давати більше, ніж отримувати. Ідейність і професіоналізм співробітників є рушійними принципами роботи бренду. За 10 років «Дмитрук» зібрав і згуртував команду кваліфікованих співробітників харчової галузі та FMCG. У виробничий процес постійно впроваджуються сучасні технології, які дозволяють створювати не тільки смачні, але і корисні продукти.
У 2018 році «Дмитрук» почав виготовляти лінійку м'ясних закусок KABANOSY, яка є пріоритетною для компанії. Унікальна технологія екстрасушіння, що перетворює 185 грам добірного м'яса на 100 грам снеків, дозволила зберегти всі первозданні смакові характеристики без використання домішок, фосфатів, барвників, глютамат і глютену. Перекус швидко завоював прихильність українських покупців.
Також під керівництвом компанії міститися ще дві торговельні марки. «М'ясний хутір» виготовляє традиційні ковбасні вироби, перевірені часом. А «Parowki» виробляє сосиски, сардельки та варену ковбасу з курячого філе.
Загальна інформація:
www.dmytruk.com
Філософія компанії полягає в тому, щоб давати більше, ніж отримувати. Ідейність і професіоналізм співробітників є рушійними принципами роботи бренду. За 10 років «Дмитрук» зібрав і згуртував команду кваліфікованих співробітників харчової галузі та FMCG. У виробничий процес постійно впроваджуються сучасні технології, які дозволяють створювати не тільки смачні, але і корисні продукти.
У 2018 році «Дмитрук» почав виготовляти лінійку м'ясних закусок KABANOSY, яка є пріоритетною для компанії. Унікальна технологія екстрасушіння, що перетворює 185 грам добірного м'яса на 100 грам снеків, дозволила зберегти всі первозданні смакові характеристики без використання домішок, фосфатів, барвників, глютамат і глютену. Перекус швидко завоював прихильність українських покупців.
Також під керівництвом компанії міститися ще дві торговельні марки. «М'ясний хутір» виготовляє традиційні ковбасні вироби, перевірені часом. А «Parowki» виробляє сосиски, сардельки та варену ковбасу з курячого філе.
Загальна інформація:
www.dmytruk.com



