
ChinottISSIMO
Бренд ChinottISSIMO народився у 1949 році з оригінального рецепту першого апельсинового чінотто, який 25-річний П'єтро Нері виробляв і продавав в Італії. В післявоєнний час, коли цукру було мало, напій завоював популярність і пережив справжній комерційний бум у 50-60 роках минулого століття. Надзвичайний рецепт напою з 8 травами запам’ятався широкій публіці. В районі Мандріоне, на південь від Риму тоді легендарною стала фраза: «Це не чінотто, якщо немає 8».
Згодом компанія і торгова марка були продані, але оригінальний рецепт так і залишився сімейною таємницею. Через десятки років внук П’єтра, Сімоне Нері, вирішив відновити традицію і присвятити себе створенню оновленого продукту. Під керівництвом дідуся він експериментував і додав до багатовікового рецепту не менше 53 лікарських екстрактів (включаючи деревій, чорну смородину та женьшень), щоб навіть перевершити класичний напій. Тому сьогодні ― це напій чінотто за класичним рецептом, але з інноваційними елементами. Під новою назвою ― ChinottISSIMO. Коли його вперше презентували на ярмарці, старші люди починали плакати, бо згадували смак своєї молодості.
У 2011 році була запущена ціла лінійка напоїв, яка включає 4 смаки. LemonISSIMO з 12% м'якоттю лимона, ArancISSIMA з 20% кривавого апельсина, SpumISSIMA з карамельними нотками та ChinottiSSIMO ― аналог чінотто з меншою кількістю трав.
ChinottISSIMO щороку бере участь у міжнародних програмах та виставках. Зокрема, у рамках проекту LazioDeli2 він отримав одну з найкращих оцінок за смак та інновації, що є гарантією якості. Компанія успішно брала участь у програмах «Продукти передового досвіду Лаціо» та «Botteghe Storiche di Roma». У 2015 році ChinottISSIMO назвали винятковим продуктом регіону Лаціо та запросили на всесвітню виставку Expo 2015 року.
Згодом компанія і торгова марка були продані, але оригінальний рецепт так і залишився сімейною таємницею. Через десятки років внук П’єтра, Сімоне Нері, вирішив відновити традицію і присвятити себе створенню оновленого продукту. Під керівництвом дідуся він експериментував і додав до багатовікового рецепту не менше 53 лікарських екстрактів (включаючи деревій, чорну смородину та женьшень), щоб навіть перевершити класичний напій. Тому сьогодні ― це напій чінотто за класичним рецептом, але з інноваційними елементами. Під новою назвою ― ChinottISSIMO. Коли його вперше презентували на ярмарці, старші люди починали плакати, бо згадували смак своєї молодості.
У 2011 році була запущена ціла лінійка напоїв, яка включає 4 смаки. LemonISSIMO з 12% м'якоттю лимона, ArancISSIMA з 20% кривавого апельсина, SpumISSIMA з карамельними нотками та ChinottiSSIMO ― аналог чінотто з меншою кількістю трав.
ChinottISSIMO щороку бере участь у міжнародних програмах та виставках. Зокрема, у рамках проекту LazioDeli2 він отримав одну з найкращих оцінок за смак та інновації, що є гарантією якості. Компанія успішно брала участь у програмах «Продукти передового досвіду Лаціо» та «Botteghe Storiche di Roma». У 2015 році ChinottISSIMO назвали винятковим продуктом регіону Лаціо та запросили на всесвітню виставку Expo 2015 року.