Berlucchi
Berlucchi – один із найуспішніших виробників ігристого вина в Італії. Виноробня експортує напої по всій Європі, а її виробничі обсяги досягають 5 мільйонів пляшок на рік. Вина ТМ відзначені престижними міжнародними нагородами: у 2011 році компанія виборола найвищу позначку італійської премії "Vinitaly-2011".
Початок бізнесу було покладено у середині 1950-х років у провінції Брешія. Два перспективні молоді винороби Гуїдо Берлуччі та Джорджіо Ланчані почали створювати високоякісне ігристе вино, здатне конкурувати з найкращим французьким шампанським. У юних майстрів не було належного обладнання, фундаментальних знань та досвіду: вони керувалися лише своєю мрією та амбіціями.
1954 року до тандему приєднався Франко Дзиліані, за плечима якого була спеціальна освіта інституту енології Альба. В 1961 відбувся реліз першого вина бренду: на ринку з'явилися 3000 пляшок ігристого вина "Pinot di Franciacorta". Напій одразу ж підкорив вимогливих італійських споживачів. Унікальна самобутня продукція спочатку підкорила місцевий ринок і незабаром вийшла на міжнародний майданчик. Бренду почали надходити замовлення на 20000, а потім і на 100000 пляшок.Сьогодні Гуідо Берлуччі використовує передові інноваційні технології, поєднуючи їх із багаторічним досвідом та традиціями. Виробництво розширюється новими виноробнями, а заводи щороку модернізуються. Сьогодні бізнесом керують діти Франка та Христини Дзиліані – Кристина, Артуро та Паоло. Нащадки виноробної династії запустили лінійку вин Berlucchi '61, Berlucchi '61 Nature та Palazzo Lana Riserva. Внесок енолога Франко Дзиліані вплинув на виробництво ігристих вин у всьому регіоні, прославивши його на весь світ. Виноградники Berlucchi з 2016 сертифіковані як органічні. Особливими їх робить філософія компанії, яка підтримує принципи якості та сталості.
Сайт виробника:
www.berlucchi.it
Початок бізнесу було покладено у середині 1950-х років у провінції Брешія. Два перспективні молоді винороби Гуїдо Берлуччі та Джорджіо Ланчані почали створювати високоякісне ігристе вино, здатне конкурувати з найкращим французьким шампанським. У юних майстрів не було належного обладнання, фундаментальних знань та досвіду: вони керувалися лише своєю мрією та амбіціями.
1954 року до тандему приєднався Франко Дзиліані, за плечима якого була спеціальна освіта інституту енології Альба. В 1961 відбувся реліз першого вина бренду: на ринку з'явилися 3000 пляшок ігристого вина "Pinot di Franciacorta". Напій одразу ж підкорив вимогливих італійських споживачів. Унікальна самобутня продукція спочатку підкорила місцевий ринок і незабаром вийшла на міжнародний майданчик. Бренду почали надходити замовлення на 20000, а потім і на 100000 пляшок.Сьогодні Гуідо Берлуччі використовує передові інноваційні технології, поєднуючи їх із багаторічним досвідом та традиціями. Виробництво розширюється новими виноробнями, а заводи щороку модернізуються. Сьогодні бізнесом керують діти Франка та Христини Дзиліані – Кристина, Артуро та Паоло. Нащадки виноробної династії запустили лінійку вин Berlucchi '61, Berlucchi '61 Nature та Palazzo Lana Riserva. Внесок енолога Франко Дзиліані вплинув на виробництво ігристих вин у всьому регіоні, прославивши його на весь світ. Виноградники Berlucchi з 2016 сертифіковані як органічні. Особливими їх робить філософія компанії, яка підтримує принципи якості та сталості.
Сайт виробника:
www.berlucchi.it