
Aperol
Aperol не потрібно рекламувати і розповідати, що це. Він вже давно не потребує реклами, і сам є рекламою для тих, хто звертається за допомогою до його популярності. Так у 2000 році бренд Aperol став спонсором Виставки Пеггі Гуггенхайма у Венеції. Але це в 2000-му. ... Цій події передувало століття праці над створенням популярності планетарного масштабу. Давид Кампарі колись сказав це: «Людського життя не вистачить, щоб побудувати бренд».
«Будівництво» бренду Aperol почалося в 1919 році в Італії, в Падуї, де на Міжнародному ярмарку вперше «засвітився» новий аперитив, тільки що придуманий братами Луїджі і Сільвіо Барб’єрі. Так почався їх сімейний бізнес.
Aperol практично відразу здобув велику популярність не в останню чергу завдяки своїй унікальній для тих років міцності 11% алкоголю, в той час як інший славнозвісний італійський аперитив Campari був і залишається донині практично в два рази міцнішим.
У 1920-х виробництво зростає, і по всій Італії гримить реклама Aperol, що робить помаранчевий його фірмовим кольором. У газетній рекламі 30-х кравець, що заміряв талію, захоплено вигукує: «Синьйора! Апероль зберігає Ваш силует!». Тоді виробник звертається до жіночої аудиторії, пропонуючи свій аперитив дамам як легкий напій.
Найсильнішим стимулом розвитку бренда стала поява в 1950-х великого літнього коктейлю Aperol Spritz, рецепт якого вже в XXI столітті зазначається на пляшці цього аперитиву. Відтоді слова «Апероль» і «Шприц» стали нерозривні, як сіамські близнюки.
У 1991 році бренд Aperol став власністю компанії Barbero 1891, яка, в свою чергу, в 2003 році увійшла до світового холдингу Gruppo Campari, що, природно, дало подальший стимул в популяризації Aperol і допомогло йому опинитися на полицях магазинів в 190 країнах світу.
Сьогодні Aperol не виготовляють вручну, як сто років тому. Виробництво величезне, його комп'ютеризовано, змішування трав, апельсинового концентрату та інших рослинних компонентів вже лежить на техніці. Але, незважаючи на всі віяння сучасності, головне залишається незмінним, оригінальна рецептура братів Барб’єрі since 1919!
Сайт виробника:
www.aperol.com
«Будівництво» бренду Aperol почалося в 1919 році в Італії, в Падуї, де на Міжнародному ярмарку вперше «засвітився» новий аперитив, тільки що придуманий братами Луїджі і Сільвіо Барб’єрі. Так почався їх сімейний бізнес.
Aperol практично відразу здобув велику популярність не в останню чергу завдяки своїй унікальній для тих років міцності 11% алкоголю, в той час як інший славнозвісний італійський аперитив Campari був і залишається донині практично в два рази міцнішим.
У 1920-х виробництво зростає, і по всій Італії гримить реклама Aperol, що робить помаранчевий його фірмовим кольором. У газетній рекламі 30-х кравець, що заміряв талію, захоплено вигукує: «Синьйора! Апероль зберігає Ваш силует!». Тоді виробник звертається до жіночої аудиторії, пропонуючи свій аперитив дамам як легкий напій.
Найсильнішим стимулом розвитку бренда стала поява в 1950-х великого літнього коктейлю Aperol Spritz, рецепт якого вже в XXI столітті зазначається на пляшці цього аперитиву. Відтоді слова «Апероль» і «Шприц» стали нерозривні, як сіамські близнюки.
У 1991 році бренд Aperol став власністю компанії Barbero 1891, яка, в свою чергу, в 2003 році увійшла до світового холдингу Gruppo Campari, що, природно, дало подальший стимул в популяризації Aperol і допомогло йому опинитися на полицях магазинів в 190 країнах світу.
Сьогодні Aperol не виготовляють вручну, як сто років тому. Виробництво величезне, його комп'ютеризовано, змішування трав, апельсинового концентрату та інших рослинних компонентів вже лежить на техніці. Але, незважаючи на всі віяння сучасності, головне залишається незмінним, оригінальна рецептура братів Барб’єрі since 1919!
Сайт виробника:
www.aperol.com