Контакти

0 800 330 600
Будні:

  12:00-21:00  

RU
UA
Кошик Кошик 0
Кошик Кошик 0
RU
UA
Каталог товаров

Доставка

Графік роботи веб-маркету

Будні:

з 9:00 до 20:00

Вихідні:

з 10:00 до 18:00

Доставка по місту

Час доставки

Будні:

з 12:00 до 21:00

Вихідні:

з 12:00 до 20:00

Інший час доставки узгоджується з оператором інтернет-виномаркету в робочий час.

Мінімальна сума
замовлення

500₴

Доставка день в день можлива при замовленні в будні дні до 18:00, у вихідні до 17:00

Вартість доставки

На суму від 500₴ до 800₴

Відправимо сьогодні

50₴

Відправимо завтра

40₴

На суму від 800₴

Безкоштовно

Доставка в день здійснення замовлення після підтвердження

Експрес-доставка

Протягом 2-х годин

100₴

Тільки після підтвердження оператором

Відправка по Україні

Перевіряйте цілісність посилки на Новій Пошті

Відправлення в інші міста здійснюється Новою Поштою. Ми запаковуємо товар самі, тому ви не переплачуєте за упаковку. Оплата за доставку тарифікується згідно з умовами перевізника та здійснюється клієнтом.

Умови відправки

Замовлення до 1000₴ відправляються тільки після повної передплати.

Оплата при отриманні можлива у разі, якщо сума замовлення перевищує 1000 грн, в такому випадку клієнт вносить обов'язкову передплату 200 грн, яка покриває транспортні витрати на випадок, якщо клієнт не забере посилку.

Мінімальна сума
замовлення

300₴

Збір замовлення

1-2

робочих дня

Повернення передплати і транспортних витрат за умов:

  • - пошкодження товару (тільки за умови фіксації менеджером Нової Пошти)
  • - невідповідності штрихкодів замовленого й отриманого товару
  • - пошкодження етикетки (тільки за умови фіксації менеджером Нової Пошти)

Самовивіз із виномаркету

Замовлення під самовивіз приймаються тільки в приймальне для замовлень робочий час веб-маркету.

Мінімальна сума для здійснення самовивозу відсутня.

Скористатися самовивозом можна в таких містах: Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Вінниця, Львів, Івано-Франківськ.

Адресу найближчого до вас виномаркету ви зможете знайти за посиланням - Адреси виномаркетів

Збір замовлення

30 хв

після підтвердження оператором

Бронювання дійсне протягом

2 днів

Не підтверджене замовлення не є дійсним

Оплата готівкою

Оплата готівкою здійснюється тільки в гривні під час отримання товару за фіскальним чеком.

Оплату готівкою приймає кур'єр, у разі самовивозу - співробітник виномаркету.

Умови оплати при отриманні дивіться в розділі “Відправка по Україні” в пункті “Умови відправки”

Оплата картою

Способи оплати

MASTERCARD | VISA

на нашому сайті під час оформлення замовлення

liqpay

на нашому сайті під час оформлення замовлення

Privat 24

на нашому сайті під час оформлення замовлення

У разі виникнення запитань, будь ласка, звертайтеся за номером 0 800 330 600

Після отримання замовлення, сплаченого карткою, менеджер зв'язується з вами в робочий час.

У випадках помилки ідентифікації платежу після оплати прохання повідомляти операторам про час і суму платежу за вказаним номером, або на пошту zakaz@okwine.ua

Ми не можемо ідентифікувати оплату у випадках:

  • - якщо вона зроблена через термінал без вказівки будь-якої інформації про платника
  • - якщо вона зроблена з карти третьої особи без зазначення ПІБ замовника
  • - якщо в коментарі не вказано номер замовлення

Ми зобов'язані видати фіскальний чек (касовий, не термінальний), адже, відповідно до законодавства України, товар повинен бути пробитий на торговій точці. Якщо ви бажаєте здійснити оплату замовлення картою, прохання робити це заздалегідь будь-яким зручним способом. Так ми зможемо доставити ваше замовлення з фіскальним чеком згідно всім законодавчим вимогам.

Оплата за допомогою одного з перерахованих вище способів відбувається строго по фіскальному чеку!

Умови повернення

Згідно з чинним законодавством України, продукти харчування та алкогольні товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Ми зобов'язуємося продавати товари тільки належної якості, з актуальним терміном придатності і в належному товарному вигляді.

Ми наполегливо рекомендуємо перевіряти цілісність покупки під час отримання з фіксацією проблеми кур'єрською службою, в іншому випадку повернення/обмін неможливий!

У разі коркової хвороби вина, коли її неможливо визначити без дегустації, ми робимо повернення/обмін товару згідно з чинним законодавством України, якщо:

  • - у вині з'явився осад/помутніння, з'явився характерний хересний запах
  • - у поверненому товарі зберіглося 90% вмісту